måndag 30 augusti 2010

At the home office

Mitt sommarjobb tog slut förra torsdagen & i fredags var jag på info gällande min magistersplats på Hanken. Idag är således första vardagen utan något på schemat. Försöker få undanfixat en den grejjor på datorn & sen komma igång med packandet igen. Bara några dagar kvar i det tillfälliga boendet på Sirkkalagatan nu & alltid har man ju mera saker än man tror..!

Höstens planer är fortfarande mycket öppna, men som det ser ut nu, så kommer jag att rymmas med på min sista erikoistumisjakso & alltså inleda hösten med att studera lite juridik. Efter besöket på Hanken märker jag att jag tom är motiverad att studera - också juridik, så det gäller väl att smida så länge järnet är varmt (ellerhurdetnuvar)! Håller dock fortfarande tummarna för att det också blir ett utlandsäventyr senare i höst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar