torsdag 5 juli 2012

Fix, fix, fix

Denhär veckan har gåt så fort..! Tycker jag just inte gjort annat än plockat med grejer, ringt tiotals samtal, ställt mångfaldigt med frågor (vilka jag för det mesta fått vaga & oklara svar på)..
Och ja, nog inte kommit riktigt så långt som jag hoppats.

Arbetsavtalet inför hösten är undertecknat - jei!

Adressändringen till magistraten & posten är gjord. Fortfarande gäler det att få tag på disponenten..

Bilen skall få sommardäck på lördag & hoppeligen också komma igenom besiktningen.

Resväskan är fortfarande på vift. Hittills har de jag talat med låtit relativt positiva i telefon, men idag fick jag en rejäl obehagskänsla i magen.. :( Hoppas, HOPPAS! den kommer hem! Inte så mycket för allt det andra (det blir ju en massa rodd, men går i alla fall att ersätta).. Men för att den innehåller min externa hårdskiva & några smycken av extremt högt emotionellt värde!
Edit: den externa hårdskiva finns sen också här - TG!

Det bästa med att vara hemma är alla man kan, får och skall träffa!! Hade nog lite glömt bort hur många bra typer jag känner..! Och det är SÅ roligt att boka in en massa lunch-, tränings- & aw-träffar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar