torsdag 29 augusti 2013

Mera magar & hur svårt är det att räkna till 10?!

Igår kom jag rätt tidigt från jobbet & eftersom jag inte skulle hoppa före senare kände jag att det nog var dags att ta tag i detdär "springandet". Blev en kort lenk, men i alla fall blev det av :)

Sen var det dags att hoppa. Eller skall vi säga rida över bommar. Som låg på vissa avstånd. Med tanken att placera ett visst antal galoppsprång mellan. Det. var. SVÅRT! SÅ svårt har det nog inte varit på länge. *Suck*
Men hästen jobbade duktigt & förutom att mina nerver fick lite (väl mycket) träning, så kändes det nog i magen & rumpan också. Bra så.

Idag blev det igen magjumppa - inte helt optimalt kanske, men jumppatuderna är inte de bästa, så man tager vad man (de) haver.

Puss & gonatt - i morgon skall jag försöka få med en bild eller två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar