torsdag 3 november 2011

Inte så effektivt

Veckan som skulle bli supereffektiv har liksom bara runnit ut i sanden..
Träningen har bara inte blivit av. Största orsaken är nog att jag inte kommit iväg. Tråkigt, för då har man ingen aning om ifall man skulle ha orkat, eller inte :(
Jag har kännt mig trött, trots helt ok längd på nätterna.. Men vet inte om jag inbillar mig & ett ordentligt pass egentligen skulle göra riktigt gott > antagligen! Samtidigt känner jag mig faktiskt inte riktigt i form..?! Kanske är det bara för mycket annat på gång. Kanske har jag en släng av någon bobba - fast jag inte känner mig sjuk, bara utmattad. Eller kanske det bara är höstmörkret som fått mig i ett rejält grepp.

Vem vet, kanske måste man bara låta det vara en stund & göra som det känns bäst. Kanske kommer energin när det är mindre annat som påkallar uppmärksamhet. Jag håller tummarna för det & knarkar under tiden super(blå)bär i morgonsmootyn samt överkonsumerar handdesi..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar