fredag 16 december 2011

Here we go again..

För andra gången inom en månad knaprar jag antibiotika (tillsammans med tre andra mediciner..) & well, det suger. Totat! Jag vill bara skrika, gråta & sparka saker. Men orkar inte. Varför? är en fråga kanske högst upp på listan.. Vad är det med min kropp? Den borde enligt all logik vara frisk, stark & pigg, men istället ligger jag hemma totaldäckad! Igår missade jag jobbets lillajulsfest - för att jag var alltför slut för att inte gå rakt hem & lägga mig efter jobbet. Känner mig som annars också som årets sämsta arbetstagare, när där är brotton & jag är hemma.. Och mitt sociala liv är totalt avstannat :( Jag vet att det inte precis hjälper att tycka synd om sig själv, men just nu ligger det rätt nära till hands..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar