onsdag 2 januari 2013

Nystart

Nytt år nya tag? Tänkte att det skulle få bli så för bloggen :)
 
Det händer mycket i det riktiga livet & bloggen får inte bidra med mera stress. Här kommer därför att fokuseras på sånt som ger energi!
 
Efter en rätt passiv & stillasittande höst är det nu dags för mig att ta tag i min träning till förmån för både kropp & knopp. Fokus kommer därför att ligga mycket på just det. Jag vill även koncentrera mig på & ge utrymme åt de små goda sakerna i livet & vardagen!
 
Det nya året kommer att bjuda på utmaningar. Utmaningar vars vidd man inte kan förstå före man är där.. Men säkert även ljusa stunder, varma skratt & fina dagar.
 
Jag citerar min kloka vän: Jag hoppas inte på att det nya året skall bli lättare, utan önskar styrka att möta det som kommer!
 
Om nyårsafton kan ses som ett omen bådar det dock gott! För det är länge sedan jag senast skrattat så hjärtligt & haft så ont i magmusklerna, varit så avslappnad bland goda vänner, pussats så innerligt & kännt mig så rätt just där :D
 
2013 nu kör vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar