torsdag 10 januari 2013

Pruppar i rymden*

Denhär veckan har jag övervunnit mig själv!!
 
Har inför min sista jobbdag i morgon mest städat mitt bord, min desktop, osv.. Samt överfört casen & info till de nya traineena.
Inte så spännande & inte så tungt.
 
Men, sen hade jag en (eller egentligen två) stora utmaningar att ta tag i: Innan slutet skulle jag tala med två specifika partners/chefer. Basta.
 
Nu är det gjort!
 
Det gick bra. Det gick bättre än jag nånsin hade hoppats.
Alla har varit nöjda! Med mig. Med det jag gjort. Jag! Helt själv.
SÅ NAJS!
 
Vad det kan leda till vet ingen ännu. Men jag är stolt över att jag tog tag i det så som jag lovat mig själv. Bra!
 
*och rubriken, ja den hänvisar till det jag peppade mig med före jag gick för att leta reda på herrarna i fråga! Hur det än går, så är det hela bara en prupp i rymden, inget att ta för stor stress över :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar