lördag 20 februari 2010

If you have a body you’re an athlete

Så lär Nike ska se på sina kunder, då de tar fram kläder > för alla!!

Känner mig rätt långt ifrån min inre atlet just nu. Med ont i halsen & snor i en trött kropp känns pumpande muskler & hög puls (i positiv bemärkelse) rätt avlägset..!

Samtidigt värmer & peppar rubrikens ord! Jag håller på att bli mer träningssugen än på mycket, mycket länge, samtidigt som våren (med lite inbromsning för siberisk vinter à snålblåst & -18 celsiussar) tar fart utanför förstret. Nånstans bak i mitt huvud blir bilden allt mer levande; en bild där jag på lätta ben susar fram på en somrig väg, in shape, in control!!

*Myser åt framtidsutsikten (för det är inte en fråga om om, bara om när!) & hämtar mera Finrexin* ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar