söndag 23 maj 2010

En present

Aijoo, i fredags fick jag en lapp från posten om att jag fått ett paket som inte rymdes i brevinkastet.. Fundersam gick jag till posten. I ärlighetens namn var jag sprickfärdig av nyfikenhet, men gissade på att det sku vara någo tråkigt (typ en årsberättelse, ellet whatnot dylikt..). Anyway, paketet hade inte ännu hunnit komma til posten, utan färdades nånstans längs med Åbos gator i en postgubbes ficka..typ.

När jag på eftermiddagen äntligen fick mitt paket var det inte alls något tråkigt, utan en PRESENT av sötaste bästis!!! Blev så glad :)

Jag är verkligen en sucker för presenter!! Bara älskar att få dem (speciellt som här bara apropå inget), men tycker det är rätt roligt att ge också, så igår skickade jag glädjen vidare genom en donation till en annan tjejkompis!


Detta låg i mitt paket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar