söndag 30 maj 2010

Naisten 10

Been there, done that ;)

Sprang alltså ett 10km lopp för en stund sen & måste säga att allt gick över förväntningarna!!

Tapade nästan genast bort de jobbkompisar jag var där med, men stötte i stället rätt snart på en studiekompis med halvmara-ambitioner. Tänkte att jag hänger med i hennes takt så länge jag orkar & sen får vi se.. Orkade (mycket tack vare ett envist pannben) längre än väntat & fast jag under de två sista kilometrarna fick ge precis allt jag hade, så var jag inte många sekunder efter henne i mål.. Och hade då bemästrat det hela på ca 48 minuter!! Eftersom mitt mål var passligt odefinierat att springa under 1h, kanske på ungefär 55min är jag super, super nöjd!! Och helt ärligt, utan draghjälpen hade det inte gått, men samtidigt är jag glad över att få engångsskull kunna känna att jag verkligen gav allt jag hade :D

Nu bastu, mat & kanske en stor kall..!

2 kommentarer:

  1. Du är tammefan bäst! Grattis! Jag är imponerad!

    SvaraRadera
  2. wow, de e ju helt super :)

    SvaraRadera