lördag 29 maj 2010

Roligt i Rööperi

Efter jobbet igår mötte jag upp några söta jobbkompisar & begav mig på AW skumppa för 1€/glas!! Ett koncept jag gillar riktigt skarpt ;)

Därefter gick vi vidare för att äta en god & prisvärd middag på Bar 9. Fortsatte sen med Mojito på Llama & avslutade kvällen med strawberry margheritas på DTM. En helkväll med ett skönt gäng helt enkelt :)

Som avslutning förbarmade sig bästa KP över mig & lät mig glatt krypa ner för att sova med henne vid halv fyra snåret..!

Denhr dagen inleddes i lätt slitet tillstånd, men trots allt relativt tidigt. Vi hoppade i lite kläder & begav oss på jakt efter brunch.. Och tog verkligen jackpot, genom att välja Primula vid Femkantten, det var perfekt!

Efter provianteringen vandrade vi vidare till centrum & spenderade en god stund med att (delvis fönster)shoppa. Köpte en svart bolero på Vila & en prinsessklänning att ha till vardags på barnens Henkkis :)

Resten av dagen har spenderats i det relaxade sällskapet av diverse släktingar & vovvar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar