måndag 13 juni 2011

Helluntai

Helgen (som säkert heter något på svenska också) kom & gick. Ingen Heila i sikte dock. Men, som min kollegas syster uttryckte saken:

Ei heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina! ;)

Nojoo, ibland är svart humor just precis på sin plats!

Har hur som helst haft ett otroligt roligt veckoslut: NJUTIT av vädret, den fina hästen, fantastiska vänner, Björneborgs (otippat, jag vet!) nattliv (inklusive den finaste takterassen på länge), sommarklänning, höga klackar, Finlands sandigaste strand, kloka ord & givande samtal!! Med detta inte sagt att det inte funnits tårar i mina ögon också, men det hör väl nästan till saken..

Och på tal om att hitta någon som vie jalat alta, så håller jag i tankarna min kompis kloka ord:

Jag tror man måste viedä jalat alta av sig själv först!

Alltså lära sig att tycka om den som står en själv närmast :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar