tisdag 21 juni 2011

Spänningen stiger..

Igår var vi på tävlingens sluttest!

Jag var löjligt nervös & mest rädd för att ha gått back.. För let's face facts, jag har inte tränat ordentligt på en månad.

Men det gick helt ok! Jag bättrade lite på syreupptagningen, en hel del på muskelstyrka & hade dessutom minskat 2kg i kroppsvikt, varav den tacksamt stor del var fett :) Så nej, det var inte ett fantastiskt resultat och ja, man hade helt klart kunnat uppnå mer på 3mån! Men, trots allt är jag glad över att det som hänt gått i rätt riktning.

Nu är det meningen att resultaten skall räknas & kollas, för att få fram en vinnare.. Jag saknar av någon orsak ännu en persons resultat & måste sen ännu kontrollräkna, men trots att det ser jämnt ut, så tippar jag på en viss vinnare :P Och nej, det är inte jag! Men nog någon, som verkligen tränat lite extra tack vare utmaningen, så fullkomligt rättvist..! But we'll see.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar