fredag 13 januari 2012

Känner att pusselbitarna börjar falla på plats

Tyskakurs - check
Lägenhet i Wien - check
Hejdådinner med kollegorna - check (fast oj vad jag kommer att sakna dem!)
Bananlådor på G här hemma - check
Fida hämtar (hoppeligen) sängen nästa vecka - check
Husis samt Kauneus&Terveys avbeställda - check
Några vårhelger med min finaste bokade runt om i Europa - check <3

Jag tycker det börjar se riktigt bra ut dethär!!

Men om nån är i behov av kläder, kärl, BodyShop-produkter, etc så är det bara att höra av sig - snacka om att ha mycket saker :P

4 kommentarer:

  1. Du har ju ändå flyttat en del så att man tycker att du skulle ha hunnit laga av med en del onödigt :) Själv släpade jag ju ner en hel del hit :D Och har insett att jag har 1000ggr för mycket ägodelar hemma i Finland/Sverige (och ja, jag köpte en hudkräm på Sephora idag nedsatt med 80 % fast jag har hudkräm för över ett år). Men har du vägarna förbi dethär området så finns det en sovbar soffa och 140cm säng och överflöd av annat crap :)

    SvaraRadera
  2. Hahha, man sku ju tycka det.. Av nån orsak lyckas man tydligen ändå samla på sig nytt skräp längs vägen!
    Jag kommer nog att åka ner med "en kappsäcks-principen".. Funderar dock lite på att trots allt ta med monona, för är SÅ sugen på att erövra alperna :)
    Och så skall jag absolut se om det går att komma & hälsa på dig också! En stående inbjudan till Wien gäller naturligtvis också ;)

    SvaraRadera
  3. Men en kappsäck är bra för det ger liksom behov av shopping sen ;) Jo, alperna måste du nog testa på då du en gång är där! Och det är billigare att flyga ner monor och skidor än att hyra 2 dagar..

    Här är det maraton typ 13.5 :) Josse funderade på det i ett skede, men får se.
    Jeps, jag ska nog komma bara jag får in det passat med inga lediga dagar på praktiken :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är säkert sant.. Men blir nog anyway så att jag flyger ner monor, men inte skidor. "Nån" måste ju nämligen släpa på allt också ;)

      Bra att veta med maran.. Jag har nu just lagt alla planer på hyllan, eftersom det känns att inget riktigt passar in. Men om det dyker upp något passligt lopp, så måste man kanske passa på!

      Radera