söndag 22 januari 2012

Om härliga, härliga människor

Jag blir så glad när folk ställer upp!!

Nu är det bara en dryg vecka kvar på Smedsgatan & småningom börjar allt hitta ner i diverse kassar & lådor.. Tankarna börjar klarna om vad som skall med, slängas, föras till UFF & vad som skall packas ner & sparas. Då återstår att allt det jag vill ha med skall rymmas & allt det som skall sparas skall ha nånstans att vara.. Och jag kan inte annat än le stort, när den ena lösningen följer den andra:
- min mormor har lovat förvara kläder & annat som är omtåligt för fukt hemma hos sig
- bilen får stå i min farbrors garage
- en familjebekat som bor i Wien lovade helt spontant ta ner en väska med grejer, "då han ändå åker av&an i affärer"
- mina föräldrar ställer upp på alla sätt de kan
- och min älskling finns där & säger "ja, det går säkert bra att ordna", oberoende av vad saken gäller

Samtidigt som telefonen piper med info om att vänner nu bokat flygbiljetter för att komma & hälsa på :)

Mitt i allt detta står jag mållös, tacksam & färdig att erövra världen - med denna backup kan man klara vad som helst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar