tisdag 1 maj 2012

350 trappor i MQ

Det var Träningsgläde Sara som kom med wappenutmaningen att springa trappor.. Jag modifierade passet en aning, men sprang i morse (efter lite uppvärmning) 350 trappsteg uppåt i Museums Quarter. I benen kändes gårdagens träning (90min hotyoga på morgonen & 50min ben- & bålmuskeldödare + 50min zumba på kvällen), men det gick bra & var precis rätta tiden på dygnet att springa, då det utlovas närmare 30 celsius till Wien idag :)

Dagens pass var dessutom 1/30 av en annan utmaning!
Majutmaningen går ut på att jag skall få till 30 pass. Med resor alla helger (utom den inkommande) betyder det i praktiken flere pass vissa dagar.. Och som tilläggsmotivation har jag utmanat min älskling (som för tillfället jobbar alltför många timmar sju dagar i veckan) att under samma tid köra 15 pass! Någon anna som är med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar