måndag 21 maj 2012

Post Krakow träning

Långhelgen spenderades i Krakow under väldigt studentikosa omständigheter :) 
Naturligtvis skall jag försöka få upp bilder snart, för det var verkligen en stad över alla förväntningar!!

Idag var det tänkt att jag skulle träna på morgonen.. Efter att ha kommit hem sent igår var jag ändå så seg att det inte blev av :(
På kvällen blev det däremot zumba, en rush på löpbandet (kort, men så jobbigt - var är min springa snabbt löparkondition?) & en del plankor+fällknivar. 
Det var träning 15/30 i min majutmaning, så med tanke på dagens datum ligger jag inte speciell bra till. Men, ännu är det inte dags att kasta yxan i sjön.. Hehhe. Snarare boka in träningsdates & tuffa vidare ;)

2 kommentarer:

  1. Är nu hemma efter en superbra helg i Bratislava. Gillade massor! Bäst var snurrande restaurangen i tv-tornet med medföljande utsikt.

    Krakow är ett resmål som legat högt upp på min att besöka-lista. Så snart kanske jag frågar om tips därifrån också :)

    Kram Sussi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra!
      Och Krakow kan jag varmt rekommendera :) Minst lika bra som t.ex. Budapest!

      Radera