fredag 2 mars 2012

Det är inte det

Att det inte händer nånting..
Snarare är det det att jag inte bloggar.
Denhär veckan var det "ledigt från skolan", eller egentligen har terminen inte börjat ännu. Och man kunde ju ha utnyttjat det t.ex. till att himoplugga tyska. Well, det har jag inte.
En hel del grejer är ändå kruxade av todo-listan, så helt 100% onödig har jag inte varit. Dessutom har jag både yogat & tränat ett par gånger.. Ätit sushi, sett den oscarprisade stumfilmen, varit på konstutställning samt druckit några Radler (ett mellanting mellan öl & cider med ganska lite alkohol i), träffat folk & skrattat! Ganska najs saldo mao ;)
Idag är det något megalomaniskt "kicka igång vårterminen party", så skall dricka ett par hos mig först & sen bege oss dit..
Dock blir det inte överdrivet sent för mig, som i morgon skall hoppa på tåget, möta systeri i Salzburg & åka upp till Kitzbühel! Jeeee :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar