onsdag 14 mars 2012

Kanske det hjälper med zumba?!

Min kropp (speciellt benen) är rätt stela. Jag har tränat ganska hårt de senaste dagarna.. Men lurar mig själv att ett pass zumba nog flexar upp - yeah right, detta uttalande beror nog bara på att jag inte zumbat på så länge, att jag tydligen glömt hur tungt det är (nå ok, kan vara!) :P

Nå, hur som.. Sanningen är att jag medvetet kör rätt hårt med kroppen denhär veckan. Nästa blir det sen välförtjänt vila & tid för annat!

Och skönt är det ju..! Men samtidigt måste man ta igen det nånstans.. Mao hoppar denna fröken (tant, tänker säkert de andra erasmusbarnen) över pubcrawl ikväll & kollar en film i stället. Trots att det är associalt & "kostigt" här..

Men tjejjer, jag sparar dendär crawlen till påsken, så beware! (Säger hon som anyway säkert har den sämsta kisakunton..) ;)

2 kommentarer:

  1. oh no man måste öva på kisakunton. Här hemma övas det åtminstone flitigt;)

    säkert skönt med lite träning emellanåt. Jag tänkte igår att kanske jag borde ta med löpskor på påsken men kom fram till att det nog inte finns en chans att jag sku ha användning för dem..

    SvaraRadera
  2. Hahha, nu är det väl så.. Men nu har jag övat också. Fast ganska lite i förhållande.

    Om de sku vara fast i mig, så sku löpning nog inte vara ett problem här. Men som du skrev så är det nog högst osannolikt att det blir av. Anyway blir det säkert mycket promenerande, så det väger kanske upp ;)

    SvaraRadera