tisdag 27 mars 2012

Ja, jag finns här

I en annan bibba, vid ett annat universität, i ett annat land.. 
På samma FB ;)

Det har varit så mycket annat på senare tid, att bloggen fått lida. 
Min älskling var här i en vecka & vi for omkring på än det ena, än det andra (skall försöka få upp en del bilder asap).. 
I slutet av förra veckan blev jag dessutom ordentligt sjuk (tror det är flunssa snarare än allergi, men har nu ändå käkat alla piller jag bara fått tag på..) & har varit rätt däckad i några dagar. Idag känner jag mig äntligen mer levande än död & har t.o.m.orkat se lite människor (annat än på föreläsningarna, som jag nu trots allt släpat iväg mig på in between..).

För övrigt flyter det på, med normala (antar jag) ups & downs.
Ibland är jag beredd att bara kasta in handduken & åka hem till det bekanta, till människor jag vet att känner mig & tycker om mig..
Men för det mesta trivs jag bra, njuter av våren, hittar fina stunder i varje dag (för de finns ju där, bara man kommer ihåg att märka dem), tar det chilliga studielivet som det kommer & försöker att vara en lite mera laid back version av mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar