torsdag 21 juni 2012

De va de

(nästan)

Idag på eftermiddagen skrev jag min sista tent. Det gick som de gick - ingen aning.
Fick resultatet från min tyskaurs, den gick super :)

Om en timme skall jag hoppa (nja, masa mig - här är för kvavt & svettigt för all annan typ av aktivitet) iväg på Emmas födismiddag..!! Sen blir det nog lite småpartajande. En massa auf wiedersehen!! 
Och så är mitt Erasmushärjande slut. Oj!

Imorgon skall jag stiga upp ganska tidigt för att meddela magistraten att jag behagar lämna denhär stan.. Och sen försöka hinna ut till Flughafen för att möta min love.

Midsommarhelgen bjuder på några dagar av turisthäng i denna stad. En tyskauppsats på måndag. Några dagar turistande i Slovenien!
& sen hem. Som i hemhem.
Lördagen den 30.6 landar jag i Hfors kring 11am.

The End of an Era

1 kommentar: