lördag 9 juni 2012

Det blir som det blir

Ikväll var det lite tänkt att kolla Holland-Danmark på en pub. Eller de otaliga Holländarna (ackompanjerade av någon enstaka dansk) planerade (och gjorde antar jag) det.
Eftersom jag inte var så intresserad, så bestämde jag mig för att istället hälsa på en kompis som brutit benet & inte kan röra sig många meter från sängen eller soffan.. 
Men, tydligen hade hon dubbelbokat, så det blev inget av det.
Sist & slutligen begav jag mig lite småtrött (läs: jäkligt irriterad) på allt rodd till gymmet. Värmde upp med att springa 5km & medan jag lunkade på kollade jag trots allt nämnda match. 
Då & där slog det mig att såklart! Det är ju just såhär som det skall vara. Varför skulle man sitta i en rökig lokal & häva i sig öl framför rutan, när man kan njuta av att tokssvettas istället?! Just sayin' :)

2 kommentarer:

  1. like :) kommer gärna och springer!

    SvaraRadera
  2. Like!! Jag har superinspis att springa nu - speciellt i gott sällskap :)

    SvaraRadera