onsdag 6 juni 2012

Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Igår var det en genomrutten dag. Ända från början.. 
- jag vaknade supertidigt för att plugga tyska, men kunde inte koncentrera mig
- hade tyskaförhör, men hade inte läst tillräckligt
- gick till ett trevligt ställe på lunch, men det fanns bara utrymme på rökarsidan
- gjorde på en hemtent, men hade egentligen ingen aning vad jag höll på med
- gick på en galet tråkig föreläsning
- min löpdate för kvällen hade "glömt bort" det hela

..ja, ni fattar kanske att jag inte kände mig speciellt på topp!

Tills det plötsligt vände:
vi gick ut på spontan middag med flickorna.
Det blev många skratt, ett par glas vitt & himmelsk mat!

I morse fortsatte flowet..
Jag fick ett telefonsamtal som ändrade dagens planer - till det bättre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar