måndag 5 april 2010

Aprilutmaning

Inspirerad av flere träningsbloggare har jag antagit en aprilutmaning!

Utgår från en utmaning på 150km till fots i April, där man räknar in såväl springning, jogg, som promenad. Min version är modifierad til 100km lenkki. Orsaken är att jag vandrar så mycket av&an med hundarna, så in case de skulle tas med skulle jag nog inte göra så mycket annat denhär månaden, än räkna kilometer. Kom på dethär först idag, men tack vare en god start (ca. 20km till dags dato) skall det nog gå bra :) Feel free att joina mig för en lenk, eller ännu hellre kicka iväg mig på en!!

Någon som känner sig manad att joina?

2 kommentarer:

  1. Later bra ana, var och host kommer alttid me inspiration till sanahar harliga paahanpiston, good luck! Har svettas man nog bara av tanken att springa, eller najaa man behover ej ens tanka. Vagar inte ens fundera pa att lanka :) Kram & Puss saknade van!

    SvaraRadera
  2. Darling! Måste fundera en & två sekunder på den anonyma identiteten.. Tills jag insåg faktum, mina mungipor drogs upp i ett brett leende & mitt hjärta fylldes med värme :) Herregud jag saknar dig!! Hoppas allt är lysande! Ta vara på er <3

    SvaraRadera