måndag 26 april 2010

A quickie

Jag har jobbat.. To, fre, idag. Men sen är det bara imo kvar, före en paus på över två veckor > najs säger jag!! Och infoar om detta pga att det bidragit till den usla updaten.

Helgen var rätt lugn, men gick trots det snabbt.. Innehöll bl.a. släpande, konkande, lyftande, dragande, osv. av megalomaniska (jag menar verkligen stora) möbler ur mitt barndomshem; mysig
hundkärlek; välbehövd kvalitetstid på tumis & mänsklig kärlek; ett otippat besök på (golden) rax; (alltför) stora summor spenderade på ystisshopping; lenkki med två hurttiga killar (en två- & en fyrbent); tidiga kvällar & lite vårsol :)

En superlugn & vanlig, men mycket fin helg! Och antagligen gjorde den gott också, iaf utgående från hur jag kände mig igår kväll, efter att ha fört hem(åt) alla tre killar: Harmonisk, tacksam & älskad <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar