lördag 17 april 2010

DKNY, etc

Har jobbat rumppan av mig (tyvärr bara bildligt talat..) både to & fre, därav den dåliga uppdateringen.

Efter jobbet i går blev det en extempore myskväll med några härliga tjejjer, framför dokumentären The Cove, som förutom att den var sevärd i sig fick mig att fundera bland annat på balansgången mellan nationers självbestämmanderätt (här Japan) & omvärldens möjligheter/vilja att ingripa.. Kvällen avslutades för min del brevid en mycket trött sötis :)

I morse var jag för första gången på mycket länge glad över att den stiligare halvan ibland (alltför ofta om man frågar mig) jobbar lördan morgnar klockan 9. Idag innebar det nämligen att också jag kom upp & ut på stan.. Närmare bestämt till de ambivalenta G-dagarna. Hade spanat in en DKNY klocka i katalogen & tack vare att jag var i farten så tidigt, så fanns det några exemplar kvar. Eftersom den var riktigt najs, så slog jag till & blir nu bara nöjdare över mitt köp, ju mer jag ser på den :)


Den fina klockan, som i verkligheten är helt slät runt urtavlan..!

Därefter har jag ridit två hästar i rusket (vart försvann sommaren??), varefter jag allra helst hadetagit en tuplur..

Men nej, en lunch & lite bloggpaus senare är det dags att dra på sig löpmunderingen & bege sig ut i slasket > thank god i det bästa av sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar