onsdag 21 april 2010

Känkkäränkkä

I morse var jag en rockstar!! Iaf i mitt eget huvud. Aaah den underbara känslan :)

Nu är jag inte det mer.

Tyvärr är jag ingen yogi heller.
Detta kommer dessutom att rubbas i mitt face om ca ½h, då jag skall kräla omkring på en joogamatta under ledning av en batikklädd gubbe, tillsammans med ett dussin andra kvinnor, som alla är smalare & vigare än jag.. :(

And now we're getting there..!

Alltså till det att jag för tillfället bara vill krypa ner under täcket, anta en passligt surig min (för min del innebär det lätt rynkkade ögonbryn & en speciell plutläpp) & gömma mig där tills nån kommer & paijar mig under översvallande (är det ens ett ord) försäkringar om att jag är finast i världen!!

Mao undrar jag varför allt är så himla orättvist & alla andra är smalare, snyggare, gladare, smartare, mindre lata, trevligare..you name it.., än jag > blääh för sånhänt :(

2 kommentarer:

  1. Läs mitt mail. Morr

    SvaraRadera
  2. Kuules..ja kela att ja berättar int ti nån, fö d e så nolo..men ja sku tenta ida i Åbo, en uusinta, men ändå krävande av läsning (hade ba en vecka tid att läsa).. o ja ha vari för lat o för intresserad av mina hobbyn, att jag har inte läst..o ja vakna 7 för att duscha o dra mej till Åbo-tåget..men ja kröp pånytt under täcket, o skippa min tent! O fyfan sån itseinho ja hade..! så ja e nog ganska äcklig jag!

    SvaraRadera