onsdag 18 september 2013

Smalare fokus

Äsch, det här bloggandet. Det känns inte riktigt som om det blir nånting. Jag har velat & tänkt. Funderat & grubblat. På om jag alls skall fortsätta. Samtidigt känns det tråkigt att inte göra det!
 
Så. Jag har kommit fram till att en lösning är att begränsa fokuset (i alla fall tillfälligt).
 
Den 20.12.2013 åker jag till Cuba. Najs!
Så för en månad sen bestämde jag mig för att satsa på "komma i form till beachen" & göra 80 träningar innan Cuba.
Trodde det inte hade gått speciellt bra, men igår landade jag på 19. Så helt i fas med andra ord.
Well.. Med tanke på att jag inte måstat kämpa speciellt mycket för att ligga i fas & min form inte är den jag skulle önska känner jag nu att det är dags att höja insatserna :)
Hur sku det vara med 100?
Ja, 100 blir nog bra!
100 träningar på dryga 4mån.
81 kvar!!
 
Allt räknas.
Också yogan (som på senare tid varit det enda jag egentligen kännt för att göra). Men inte ridningen.
 
Hur hänger dethär ihop med bloggen?
Joo, dedär 81 kvarvarande träningarna skall redovisas :)
Om det så inte blir att blogga om nånting annat så blir det i alla fall träning!
Tråkigt? Det kan någon tycka.
Någon annan kan tycka att det är väldigt inspirerande!
 
NU KÖR JAG!

1 kommentar: