söndag 1 september 2013

Spontanhelg

Eftersom den gångna helgen var rätt oplanerad har vi tagit den som den kommit & gjort sånt vi kännt för - eller låtit bli.
I fredags skippade jag den tänkta jumppan till förmån för AW med två nya kollegor - supertrevligt! Sen på hemvägen bestämde vi extempore för att bjuda över ett par vänner på mojiton. Det blev inte så mycket av den varan, men desto mera vin, prat & skratt :)
Lördagen var väldigt chillig & bestod mest av soffhäng.. Dagen avslutades dock med ungersk mat & en galen drink.
Idag har jag shoppat nya ridstövlar & lite annat smått från Hööks. Efter ösregn & åska kom solen fram & jag joggade en timme i kvällssolen (hur långt vet jag inte, då garmin inte riktigt var min kompis) - skönt!
Dessutom har vi städat hemma vilket alltid är lika upplyftande (efteråt) & nu kockar sambon lasagne (på svenska) vilket känns som ett perfekt avslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar