fredag 24 juli 2009

Små rosa moln

Det har regnat heeeela dagen > ÖST! Igen.

Vi skulle gå och se på de stora båtarna; jag hade tänkt nostalgisera lite vid Hellu, heja på A & kolla in hans båt samt insupa stämningen..men varken M eller jag kände för att ta en längre promenad i regnet. Nåjaa, man kan inte få allt.

Istället packade jag och de två finaste pojkarna i världen oss i pluttisbilen & åkte iväg. Med en småblöt hund & två pers i en rätt så fullpackad bil blir stämningen lätt intim..men det är inte så farligt när man är i gott sälskap :)

Nu sitter vi äntligen på färjan mot Sottunga! X-antal timmar kvar..Men vad gör väl det, jag sitter med ett småleende på läpparna, är tacksam över mina killar & ser framemot en skön och avslappnad (och hoppeligen av vädergudarna gynnad) minisemester!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar