tisdag 21 juli 2009

TSG

As in Trött, Slut, Glad!

Vi har shoppat idag! Dock kom vi inte hem med det vi åkte iväg för att köpa. Däremot kom vi hem med en hel del impulshandlat ;) Uuupz!

Sen var jag på lenkki, det var småtungt, men najs! Var fint väder & så kunde jag spana in de TSR-båtar som redan lagt an längs med ån>fint! Nu ångrar jag lite att vi åker bort just då båtarna är i stan :S Men, man kan inte få allt & skall iaf gå och kolla in vissa speciella skönheter före vi åker!!

Jag borde plocka undan & damsuga, eftersom "svärföräldrarna" meddelade att de kommer på blixtvisit i morgon..och det ligger en massa hundhår överallt..men helt ärligt, jag orkar inte!

Däremot tänker jag slappa en stund i herr Dumles ypperliga sälskap & help myself till lite jordgubba med grekisk youghurt & grynost :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar