fredag 3 juli 2009

Svart & vitt

Visst är det underligt att något kan kännas som att sveva på moln ena dagen redan nästa dag kan kännas som det nattsvartaste av helveten.

Igår var jag trött & sliten, efter att ha spinnat, jobbat, flyttat, plockat & burit. Dessutom lite besviken & arg. Men så åkte jag till stallet, gjorde en bra & skön ridning > hästterapi i dess bästa form & var sen nöjd & tillfreds!!

Idag tog jag en ganska kort jobbdag, lunchade med en härlig tjejj & såg dessutom framemot att åka och se på en ny liten prins på kvällen.. Sen kom jag till stallet, hästen var hysterisk & bångstyrig, vi hade en onödig "situation" & jag åkte därifrån i missmod & kände mig som en idiot & förlorare..

Vad kan man säga, såhär är det när man har att göra med djur..men visst funderar man emellanåt om det är värt det. Idag var det helt klart inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar