lördag 9 januari 2010

En stor fet smajli

Fick ta plats i min träningskalender idag :D

De skidor jag använt hade tydligen fått åka på en sväng till Västnyland, så måste ändra B-planen.. Började ha knappt med tid, så drog på mig lenkkarna & joggade iväg! Tyckte först det var lite väl kallt där i minus 10, men efter en stund kändes vädret (och dethär trodde jag verkligen aldrig jag sku påstå) HELT PERFEKT!! Optimalt lenkkiväder helt enkelt :) För inte så länge sen sku jag ha skrattat skitit om nån sku ha tyckt att jag alls ska springa vid sådana grader..

Sen måst ja ha fått solsting, för kom på att man ju kan göra armhävningar in between lenkkandet, i stället för alla på en gång hemma > sagt & gjort :) Passade också på att lägga in ett par serier med utfallssteg, när jag ändå höll på.

Och hela alltihop känndes SÅ JÄVLA BRA!! Efteråt, men också under själva tränandet! Ja, log nog till och med medan jag sprang! Najs, najs, najs :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar