söndag 24 januari 2010

Kvalitetstid

Är vad jag ägnat de senaste dygnen åt!

I fredags åkte jag för första gången på riktigt länge till stallet :) Kan inte direkt påstå att jag red, då min uppgift var att sitta upp på en sagohäst (en nästintill vit lipizzaner med lång, lockig man) & rida runt några varv, för att den skulle vänja sig med "främlingar", men supermysigt var det iaf att vara & hälsa på hästarna igen!!

Fredagen avslutades med 90min hotyoga & kollaps i soffan, tillsammans med en minidator, en enorm skål sallad & lite godis ;)

Lördagen startade tidigt, då jag plockade upp bästis i hamnen 07.35.. Väl hemma mumsade vi frulle & njöt sedan av 90min hotyoga! Lunchade med en annan viktig person:)

Mötte sedan upp bästis för en kaffe med muffins & en massa shopping!!! Lättade rejält på kontosaldot (vill inte ens veta den exakta summan), men fick med mig en hel del fint: en slippover, en kavaj, ett par sneakers, sportstrumppor, en bok, två tröjor & lite annat smått & gott :) Mycket av det dessutom på rea!!

Kvällen spenderades med en god middag, vin, godis & en massa chitchat!! Valde med andra ord att stanna hemma på tumis, istället för att bege oss på partaj :)

Denhär dagen ileddes med rejäl brunch (min favoritmåltid!) & lite damsugning.. Sen marscherade vi mot gymmet, men "var tvugna" att stanna till på vägen & shoppa lite..hih! Därefter blev det ett ypperligt gympass! Inledde med att springa 5km på ca 27min, vilket kändes bra!! Fortsatte med tri, bi, inre & yttre lår, rygg & mage, samt stretch > såå skönt :D

På eftermiddagen vankades det Casual Dinner på andra sidan kullen & umgänge med de bästa! *kärlek*

Slutligen förde jag bästis till båten (vilket naturligtvis var lite tråkigt, men vi kom överens om att ses snart igen!!) & varvar nu ner inför en hektisk vecka, nyladdad med kärlek & positiv energi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar