söndag 31 januari 2010

Helgen

Hade inga speciella planer för helgen & fast jag tyckte det var skönt att slippa gå till skolan, så fick jag nästan lite ångest av att inte ha "något" inplanerat (förutom då en massa skolarbete & annat på "to do"-listan). Fjanttigt, jag vet! Men ganska ofta är jag fjanttigare än jag skulle önska..!

Fredagen avslutades med spinning & hemmahäng.. Var inte som om jag ens sku ha orkat göra någo annat.

På lördagen pluggade jag inte.
Blev sedan bjuden på kaffe & prinsesstårta tillsammans med ett gäng andra prinsessor :) Tyvärr kolliderade min tidtabell lite, så hann inte stanna så länge..
Åkte däremot till stallet & red en rätt mysig häst! Ett helt vanligt halvblodssto, men åååh så välriden & skön. Henne ser jag framemot att sammarbeta med :)
På kvällen prommade Dumle & jag sen över till A, för ett par glas vin, en riktig tjejjfilm & en massa babbel. En riktigt lyckad kväll med andra ord!

Idag har jag faktiskt fått läst lite.. Fokus var nu inte helt hundra, men bättre än ingenting.
Har tagit två längre rundor i två olika parker i den mysigt insöade staden & sen blev det också en skön step-timme på eftermiddagen.
Planerar nu att spendera kvällen i det bästa av pojksälskap & konstaterar att helgen trots allt inte var så tokig :) Inte tokig alls!

"Du skall inte stressa upp dig i onödan" var det en vis som påminde mig om igår. De orden försöker jag (trots stora svårigheter) hålla i minnet & leva efter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar