torsdag 7 januari 2010

Yoga

Tycks verkligen vara The Innegrej just nu! Alla, ALLA, håller på med det! Till och med de mest inbitna löparna & styrketränarna (i bloggvärlden) har förälskat sig huvudlöst..!

Jag förhåller mig nyfiket, om än lätt misstänksamt.. Planen var ju att gå en poweryoga grundkurs from nästa vecka, men då studier & jobb slukar all tid, så hoppas jag på revanch senare i vår :) Har ändå svårt att tänka mig att jag ("sä oot epänotkein nainen jonka mä oon ikinä tavannu") sku falla så pladask, men det återstår väl att se!

5 kommentarer:

  1. testa hot jooga! det är helt super skönt! finns i åbo på aurajooga :)
    /hanna

    SvaraRadera
  2. Int vågar ja gå ensam! E du helt guru, eller kan du ta mig me?

    SvaraRadera
  3. ja e verkligen int guru, har varit två/tre gånger :) vi måst absolut dit! :) bättre fiilis får man söka än efter hot jooga :D
    /hanna

    SvaraRadera
  4. Jag var på poweryoga idag, det var SÅ SJUKT SKÖNT! Rekommenderas varmt för stressade hjärnor.

    KRAM
    A9Nina

    SvaraRadera
  5. Ok, låter bra!!
    Hanna vi måst sopii nån tid asap :)
    Och sen får jag prova powerjoga senare i vår!! Avstressning, *jatack*

    SvaraRadera