onsdag 6 juli 2011

Bröllopsklänningen vol2

Jag fick äntligen provat denhär klänningen & ja, den går på.. Jei! Under förra helgen kom jag dock (with a little help from my friend) ihåg att jag har en annan potentiell kandidat också. Alltså återstår bara en sak: Att välja!

Här kommer ni in, alla måste säga sin åsikt! Och observera att jag inte vill höra något om funktionalitet, etc.. Det jag vill veta är: Vilkendera ser jag bättre ut i? Helt 100% världslig & framför allt ytlig fråga!!

Och never mind min morgontrötta uppenbarelse.. Jag är med bara för att klänningarna vägrade visa sig själva.

Kandidat I

Kandidat II

3 kommentarer:

  1. om bruden får rösta så här är min åsikt: båda är jättesnygga på dej! absolut! men jag sku nog rösta på nr två, den är jättecool! :)
    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Hahha, tack!
    Som tur är det nu ändå inte så stor skillnad vad jag har på mig, då det juuuh är meningen att alla skall koncentrera sig på DIG (och ok, lite M också..) hela dagen!! ;)

    SvaraRadera
  3. Båda är snygga men jag röstar på kandidat 1! Speciellt om det är ett bröllop du ska på :)

    SvaraRadera