tisdag 26 juli 2011

Upp & ner & upp, upp, upp

Sen det senast syntes livstecken här på bloggen har jag hoppat lillhästen, lunchat i Ekenäs, njutit av vackra Hangö i utomordentligt sällskap, vandrat i sommarregnet, grillat, cyklat jopo, ridit barbacka i terängen, sovit för lite, druckit skumpa på terass, spelat tennis, kramat en saknad vän, planerat & väntat med spänning.. Ja, levt lite helt enkelt :)

Beklagar att bloggen är lite i slowmode nu. Det kommer att bli bättre, det är jag övertygad om. I höst när kvällarna är svala & mörkret kryper på tidigare, då kommer jag att blogga. Kanske kan jag då också tar mig tid att visa sommarbilder.. Att drömma mig bort till de varma dagar & ljusa nätter som varit?! Men just nu är det lite sommarmode på g. Tyvärr får ni helt enkelt lov att nöja er med det..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar