lördag 2 juli 2011

Njutarn

Sitter i solen på min väns radhusgård & äter morgis.. Löser gårdagens Husiskorsord.. Och väntar på att hon skall komma tillbaka från var hon nu sen är.. Tänker med ett leende på gårdagens möhippa & de fantastiska människor som jag kan kalla mina vänner :) På den blivande bruden som strax skall flytta till huvustan & bli min tennispartner.. Idag blir det parkhäng, antagligen åbåt & hur som helst umgänge med en massa fina! Man kan nog lugnt påstå att jag har det bra!! 

2 kommentarer:

  1. tack för att du kom :) o tennis for sure i hfors, du måst ba se till att jag hittar till planen! :D annars också skulle en guidad rundtur tyyliin "hfors for dummies" int sitta fel? :D
    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Joo,joo, du har väl gps i telefonen ;)

    Jag är kanske inte helt rätt person för en expert-tur, då mina kunskaper är rätt begränsade till kärncentrum.. Meeeen, månne det inte skall gå att ordna!!

    SvaraRadera