torsdag 28 juli 2011

En fin födelsedag

Igår fyllde jag lite jubileumsår. Det var inget jag kände för att göra en stor show av, men samtidigt är jag den som tycker att det alltid finns en orsak till fest & umgänge i gott sällskap. Jag valde därför att lite extempore slänga ut ett meddelande till några vänner & föreslå drinkar i onsdagskvällen. Tack vare min syster, som har koll på såna saker, kom det sig att vi satte på mysig innergård med trevlig loungekänsla & njöt av den varma sommaren. Det var goda drinkar, fina presenter (tack!), prat, skratt, minnen, kramar & en alldeles utomordentligt härlig blandning av många av de allra viktigaste människorna i mitt liv!! *lycka* Det bästa med att vara såhär gammal är att man hunnit få så många fina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar