söndag 29 november 2009

Ge mig vardag!

Så känns det verkligen som om kroppen skriker!!

Efter att i två kvällar ha inmundigat varierande mängder glögg, alkohol, jultårtor, pepparkakor, godis, chips..osv. Känner jag mig förutom lätt bakfull & rätt trött som den mest motbjudande personen ever..Kroppen känns pluffsig ut i fingerspetsarna & hjärnan omges av ett sockerludd. För en stund sedan kom jag på mig själv med att stå vid diskbänken i köket & borsta tänderna > en procedur som nog påbörjats i badrummet. Incidenten beskriver situationen ganska bra!

Denhär dagen bjuder således knappast på några stordåd, men sedan är det verkligen dags att ta tag i vardagen! Ser tom framemot det ;) Kämpar således med att inte låta mitt dåliga samvete förstöra denna dag, utan unna mig själv att vara läävä > tror helt klart det betalar tillbaka sig i längden!

Var snälla med er själva <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar