onsdag 11 november 2009

Vilken dag

Började morgonen (efter en rät dåligt soven natt) med att knappt komma ur sängen! Sträckte tydligen ryggen igår på hoppningen...och nej, jag hade inte tänjt efter det. Som tur har man en fin sambo, som hjälpte till med insmörjande av mobilat & rastning av hunden :)

Knaprade i mig några hundra mg aspirin & packade mig i bilen, med fyra andra ivriga utflyktare. Vårt mål var åbos fängelse i Saramäki! Satt först tre timmar i ett auditorium & lyssnade på ett rätt långsamt föredrag > jag knaprade mera aspirin, men satt ändå & vred mig i ryggsmärtorna.. Sen fick vi gå på tur i fängelset, vilket nog var helt intressant!

Väl tillbaka i centrum fick jag lunchssälskap av S & H :) Efter den välbehövda blodsockerhöjningen begav jag mig till festsalen, för att donera blod. Blev lite besviken över att ingen annan stadgeit tagit sig i kragen!! Allt gick bra, men nu känner jag mig rätt mörbultad.. sku verkligen int orka se på någo skolstuff!

Senare i kväll blir det dock middag med tjejjerna hos bästa A, så får kanske lov att ta en powernap, så man orkar njuta av umgänget (& maten!) till fullo ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar