fredag 27 november 2009

Lite frustrerad

Har nu i cirka en vecka gått omkring & haft ont i halsen från&till samt torr hosta från&till. Ingen feber mig veterligen, men lite lightheaded ibland.. Och jag har därmed inte tränat. I morse hade jag väckning rätt tidigt, för jag hade tänkt gå på ett wake up-pass..torde ha varit ganska lätt & mest bara satt igång kroppen inför dagen. Hursom, när väckarklockan ringde var kroppen helt med: Jess nu skall jag upp&hoppa! Huvudet var nånstans mittemellan, men halsen sa totalt NEJ! Så jag tränade inte..Vilket tar ut sig som rastlöshet i kroppen :(
Nåjaa, veckoslutet är fyllt av annan, för kroppen mindre sund, aktivitet..M en på måndag smäller det! Då skall jag vara frisk. Om inte annat, så får jag väl gå till gymmet & köra någo där man inte svettas..juuhuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar