fredag 13 november 2009

Mot toppen? Helt klart!!

Jag har på senaste tiden inte verit riktigt på g.. kännt mig trött, tung & seg, sovit dåligt, knappt tränat alls & intens haft lust att söka endorfinerna. Att jag dessutom sträckte ryggen i tisdags & hade riktigt ont både i går & förrgår gjorde om möjligt saken ännu värre > jag var frustrerad (över att inte kunna/orka göra något), lessen (för att kroppen & knoppen inte mådde bra) & arg (på mig själv, för att jag lät mig sjunka ner & nästan gottade mig i missären)!

Idag är värken borta, jag kan nyttja hela rörelsebanor & är intens speciellt rädd för att riva upp skadan på nytt. Jag känner mig (konstigt nog) rätt urvilad & beredd att ta tag i saker som behöver göras. Ser framemot veckoslutet, som innehåller iaf två stallturer, en massa seminarieskrivande & en date :) Dessutom blev jag riktigt glad & inspirerad, då jag fick en förfrågan om gemensamt gymmande, najs!

Känns verkligen som om jag besökt botten & nu börjar vara beredd på att sakta ta mig uppåt igen! För visst är det så att man kan välja hur man har det & hur man mår > man måste bara komma ihåg att göra detdär valet ;)

Spenderar den sista halvtimmen på bussen tillsammans med Lillasyster, Lena PH, Gyllene tider & ett nöjt leende på läpparna. Sen blir det gos med den hårigare av mina män, en god kopp te & några tända ljus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar