torsdag 19 maj 2011

Det känns inte bra, men det borde gå

Så var fiilisen efter min testrunda runt Brunsan i morse.. Joggade (mycket långsamt - borde halvera kilometertiden på söndag!) knappa fyra kilometer & ja, det kändes väl sådär. Planen är ändå att knapra några painkillers till frukost, starta på söndag & ge järnet! Sen får vi se hur långt det håller.. Här kommer det igen fram hur mycket jag tycker om (?) att hacka huvudet i väggen :P


Orkar ändå inte ta problem över det nu, för i eftermiddag (om ett par timmar) blir det AW med ett gäng härliga jurister! Studiekompisar that is :) Tyvärr är det inte precis terassväder, men vad roligt det skall bli att se alla, can't wait!


Dessutom har jag smaldag (eller sen är det bara så länge sen mina byxor varit i tvätten, att de är lösa..!), så dethär kan bli riktigt, riktigt bra :)

3 kommentarer:

  1. Bästisen säger nej! Det kommer fler lopp. Onödigt att riva upp något ännu mer! Lyssna på kroppen! Så det så.

    SvaraRadera
  2. Jag vet, antagligen har du rätt! Som oftast :)

    Men som det känns nu kommer jag nog att starta. Skaffade en ny kylgel i går & den känns lite mer effektiv..! Och alltid kan man ju avbryta/gå (yeahh..)

    Jag sku btw vilja prata med dig!! Kunde försöka på Skype i helgen :)

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara: springa på söndag eller kunna springa efter söndag? Det gör ju ont av en anledning... Meeeen, du får väl känna efter.
    Vi kan dejta på söndag, sjutiden kanske? Jag ser om du är online. KRAM

    SvaraRadera