söndag 8 maj 2011

Här var det tyst

Beklagar det! ..för någon tapper tycks det ju vara som går in & kollar trots allt ;)

Dethär har nog varit den hysteriskaste jobbveckan på länge. Antagligen någonsin (iaf under min långa karriär så här långt..).
Har annars också gått omkring & varit rätt fundersam.. Detta kombinerat med för lite sömn & konstiga drömmar > Well, jag har väl inte varit helt på toppen av min existens.

Vackra Mias inlägg bjöd på en välkommen tankeställare! (Tänk efter själv: Glömmer du att leva?)

I helgen har det varit meningen att jag skulle plugga riktigt hårt.
Nåja.. I stället har den spenderats med shopping, vänner, hästeri (snart blir det nog mera sånt igen), den käraste familjen & en del sol!!

Tyvärr har tröttheten i både huvud & kropp inte försvunnit någonstans.. Snarare tvärtom! Det gör att man inte riktigt kan njuta fullt ut av det goda. Övertrötthet gör i alla fall mig lite konstig. Därav är det småningom dags att krypa under duntäcket & försöka få sig en riktigt god natts sömn, för att sedan kunna stiga upp som en lite helare människa & möta den nya veckan med en förändrad attityd. Nati

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar