fredag 13 maj 2011

Ok, tack bara blogger..!

För att gårdagens inlägg försvunnit som värme til kråkorna!
Eftersom ni ändå är superintresserade så var det producerat från min telefon (men sedermera kollat & redigerat från datorn, så försvinnandet beror inte på det), handlade om hur skönt det var att träna genom att cykla i eftermiddagssolen & hur duktig jag var som dessutom tog i bruk (och kunde använda) Sports Tracker :) Dessutom fanns där ett foto på min vackra vän!

Gårdagskvällen spenderades med en god vän, som fick mig ifrån dendär presommarmooden (som jag typ alltid har i början av maj), när man tycker att man inte har nästan något roligt program alls på hela sommaren & "inget säkert kommer att dyka upp heller"..! Hur kan man inte älska någon som bjuder en på seglats & lovar komma med på stadssemester (utomlands!) någon helg?? :)

Idag spenderade jag eftermiddagen som en fredagseftermiddag spenderas allra bäst, nämligen på hästryggen! Det finns en seriös möjlighet att en ny kille håller på att hitta in i mitt liv ;)

Edit: Nåja, nu tycks inlägget finnas där i all sin prakt, trots allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar