onsdag 25 maj 2011

Vad händer det

Jag vet, nu e ni alla (hehhe..) helt att Var är du egentligen, varför händer det inget på bloggen? Nå, det händer nu inte så mycket spännande här, så that's why..

Början av veckan har spenderats på stallet (förutom på jobbet då) & bra så, då hästen & jag börjar fungera riktigt bra ihop. Dessutom har det väckts en stark känsla av att detta är The Hästen för mig! Återstår att se vart den tanken & känslan kan leda..?!

Igår var jag på en mycket trevlig & intressant lunch med en kollega från en annan bank.. Jag babblade så mycket att han säkert hade helt trötta öron efteråt (surprise), men var hur som helst riktigt roligt att utbyta tankar & funderingar med nån som har liknande åsikter om mycket :)

Idag hade jag lönediskussion.. Så nu måste alla hålla tummarna :P Det var småspännande. Och så pratade vi lite annat också med chefen. Tankeväckande helt klart!

Senare på eftermiddagen var jag på ett intressant seminarium ordnat av en av de ledande advokatbyråerna i landet & efterföljande kvällstillställning > superfab! Nåja, eller hur man nu tar det.. Hur som helst är det väl alltid helt bra att networka lite & helt roligt att se ännu en av stadens restauranger :)

De va väl about de..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar