onsdag 18 maj 2011

Från 0 till 100

Denhär dagen började verkligen inte lysande. Vaknade ur en riktigt obehaglig mardröm & den äckliga känslan satt kvar under huden en god stund & gjorde ont :(

Åkte till studiestaden, kände mig allmänt nere & hade egentligen varken lust att vara där, skriva tent, eller träffa någon.. Skrev tent & fast den anatagligen inte gick igenom, så var känslan ändå inte helt hopplös. Jag fattade frågorna :) Och så såg jag en studiekompis av&an, vilket var riktigt kiva.

Efter tenten fick jag i mig ordentlig mat & ungefär där började det svänga..!

Satt för fösta gången sedan i december ner med en fd kollega & babblade över en kaffe. Hon har haft det riktigt tufft på många sätt, men hade precis fått lysande nyheter, som det var härligt att få glädjas genuint åt! Annars också fint att träffa en person som man inte känner så väl, men som är genuin & härlig & som jag trivs riktigt bra med :)

Hemvägen babblade jag bort med en annan kompis & ett leende spred sig på mina läppar!

Dagen avslutades i kvällssolen i samspel med en fantastisk valack, som verkligen gav sitt allt > Vad lyckligt lottad jag är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar