tisdag 23 augusti 2011

Denhär bloggtorkan

Börjar det vara tid för den att ta slut nu? Jag skulle säga det. Det var ju prat om att "när hösten kommer, så..". Nå om man nu inte får säga att hösten är här, så är den i alla fall på antågande med stormsteg..!

Det är inte ens det att det inte skulle hända (små) saker.. Så nu är det bara att fortsätta skriva.

Idag är jag för övrigt lite zombie, då jag inatt agerat chaffis från flygfältet åt syrran.. Känns som om man skulle ha tagit minst ett par glas igår. Men det blir nog bra ännu. Idag får jag nämligen fint sällskap! Det är en näpen dam som skall bo hos mig i en dryg vecka, men mer om det senare :)

Snubblade btw över en sida med kivoga vardagssmycken. Jag som egentligen inte är någon ring-person tycker att de är riktigt charmiga..! Men roligast är ändå beskrivningarna: "Ett häftigt halsband med.. Riktigt snyggt halsband, som sticker ut & gör vardagsoutfiten snäppet vassare!" *Fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar